Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Нова Пошта
- Укрпошта
- Самовивіз
- Meest ПОШТА
- Delivery
- Самовивіз
- Доставка кур'єром
- Доставка поштою
- Транспортна компанія
Способи оплати
- Пром-оплата
- Оплатити частинами
- Післяплата
- Оплата на рахунок
- Готівкою
- Оплата за реквізитами
- Оплата на банківську карту
Гарантія:
Гарантійний ремонт здійснюється впродовж передбаченого гарантійного терміну представниками виробника (авторизованим сервісним центром) за дотримання таких умов:
- наявність заповненого гарантійного талону з друком/штампом продавця;
- документ, який підтверджує оплату товару;
- збереження всіх передбачених пломб на товарі.
Зверніть увагу, що гарантійне обслуговування не поширюється на товар, несправності в якому виникли після передавання товару покупцеві в результаті:
- порушення споживачем правил експлуатації, зберігання або транспортування товару, зазначених у супутній експлуатаційних документах (в інструкції);
- несанкціонованого ремонту;
- відхилень норм кабельних мереж;
- неправильного встановлення та під'єднання виробу.
- наявність заповненого гарантійного талону з друком/штампом продавця;
- документ, який підтверджує оплату товару;
- збереження всіх передбачених пломб на товарі.
Зверніть увагу, що гарантійне обслуговування не поширюється на товар, несправності в якому виникли після передавання товару покупцеві в результаті:
- порушення споживачем правил експлуатації, зберігання або транспортування товару, зазначених у супутній експлуатаційних документах (в інструкції);
- несанкціонованого ремонту;
- відхилень норм кабельних мереж;
- неправильного встановлення та під'єднання виробу.