Кошик
588 відгуків
promo_banner
+380 (68) 780-70-66
+380 (66) 550-61-60
вулиця Шевченка, 87, Біла Церква, Україна
Продаж обладнання в Україні
Кошик

Грибки для ремонту шин

Грибки та кілочки Uni-Seal – це універсальний матеріал, який можна використовувати для ремонту шин мотоциклів та легкових, вантажних автомобілів, сільгосптехніки та комерційного транспорту.

Грибки та кілочки Uni-Seal використовується для професійного ремонту прямих та косих проколів у покришках з радіальним чи діагональним кордом.

Для пошкоджень з кутом проколу понад 35 градусів (від перпендикуляра до шини) ремонт проводиться подвійним методом, тобто кілочок у поєднанні із латкою або пластиром (відповідно до таблиці підбору). Також можна застосовувати кілочок для ремонту прямих проколів за відсутності грибочка.

Ремонт здійснюється методом холодної (хімічної) вулканізації. Для цього на ніжці грибка та капелюшку є сірий шар, що вулканізується при взаємодії з клеєм (рідиною для хімічної вулканізації) арт. 760 або 761. Зручне використання грибочка забезпечує металевий дротовий тримач.

За допомогою кілочків і грибків проводять ремонт протекторної частини шини, а також плечовий. Пошкодження в шині, відремонтоване ніжкою грибка, герметично та надійно захищене від попадання у прокол бруду, вологи та каміння.

Ремонт проколу кілочками повинен бути здійснений лише подвійним методом – разом із кордовим пластиром або латкою. Це потрібно для запобігання подальшому збільшенню пошкодження, оскільки саме кордовий пластир несе основне навантаження.

Перед встановленням кілочка або грибка прокол обов'язково потрібно обробити карбідною фрезою (їх вибір залежить від товщини шини і відповідно глибини каналу проколу). Ця дія дозволяє уникнути розриву кілочка при встановленні. Також це забезпечить рівну внутрішню поверхню проколу і, як наслідок, щільніше прилягання та приклеювання до неї кілочка, запобігаючи просоченню повітря через пошкодження.

При цьому швидкість обертання фрези при підготовці проколу не повинна перевищувати 1200 об/хв. Тоді гума в проколі не оплавляється, що гарантує міцне з'єднання поверхні ремонтного матеріалу (грибка або кілочка) із внутрішньою поверхнею каналу проколу при застосуванні клею (рідини для холодної вулканізації).

Діаметр кілочка трохи більший за діаметр підготовленого проколу, тому що в процесі установки прокол кілочків розтягується і стає тоншим, а коли ми його відпускаємо, то завдяки властивостям гуми, він прагне своєї вихідної товщини і щільно прилягає зсередини до стінок підготовленого проколу.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner